Header Ads

Shah-e-Tayba Ke Naam Do Qadam Saath Saath lyrics

Shah-e-Tayba Ke Naam Do Qadam Saath Saath lyrics






शाह-ए-तयबा के नाम, दो क़दम साथ साथ

मेरे आक़ा के नाम, दो क़दम साथ साथ

गुनगुनाते चलो, मुस्कुराते चलो
ना'रा-ए-या-मुहम्मद लगाते चलो

शाह-ए-तयबा के नाम, दो क़दम साथ साथ
मेरे आक़ा के नाम, दो क़दम साथ साथ

खोटी-क़िस्मत बनाएँ चलो साथ साथ
मुस्तफ़ा को मनाएँ चलो साथ साथ

शाह-ए-तयबा के नाम, दो क़दम साथ साथ
मेरे आक़ा के नाम, दो क़दम साथ साथ

कारवान-ए-मुहम्मद रुकेगा नहीं
कमलीवाले का झंडा झुकेगा नहीं

शाह-ए-तयबा के नाम, दो क़दम साथ साथ
मेरे आक़ा के नाम, दो क़दम साथ साथ

जश्न-ए-मीलाद है, क्या हसीं बात है
सब के दामन में ख़ुशियों की ख़ैरात है

शाह-ए-तयबा के नाम, दो क़दम साथ साथ
मेरे आक़ा के नाम, दो क़दम साथ साथ

हैं ग़ुलामान-ए-अहमद, ख़ुदा की क़सम
ख़ून लेते नहीं, ख़ून देते हैं हम

शाह-ए-तयबा के नाम, दो क़दम साथ साथ
मेरे आक़ा के नाम, दो क़दम साथ साथ

अपनी जानों की परवाह करते नहीं
हम हुसैनी हैं, बातिल से डरते नहीं

शाह-ए-तयबा के नाम, दो क़दम साथ साथ
मेरे आक़ा के नाम, दो क़दम साथ साथ

मुस्तफ़ा का घराना सलामत रहे
बख़्शिशों का ठिकाना सलामत रहे

शाह-ए-तयबा के नाम, दो क़दम साथ साथ
मेरे आक़ा के नाम, दो क़दम साथ साथ

नफ़रतों को मोहब्बत में ढालेंगे हम
आओ, सब को गले से लगाएँगे हम

शाह-ए-तयबा के नाम, दो क़दम साथ साथ
मेरे आक़ा के नाम, दो क़दम साथ साथ

क़ल्ब-ए-अरशद की है बस यही इल्तिजा
हर मुसलमाँ सिपाही बने दीन का

शाह-ए-तयबा के नाम, दो क़दम साथ साथ
मेरे आक़ा के नाम, दो क़दम साथ साथ

No comments

Powered by Blogger.